sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Inaugurare CovAlpin!

Anunţ în mica publicitate:

"Grămada cere vârf! Şi VÂRFUL CAUTĂ GRĂMADĂ!"

Povestea e simplă:
Cineva iubeşte ceva. Iubeşte pădurea, izvoarele minerale, urmele de urs, un con de vulcan, o plantă carnivoră, un colţ de stâncă. Aşa cum tu iubeşti un foc de tabără, o voce şi o chitară, un acoperiş de cabană, o culme înzăpezită, un piolet şi un ham. Aşa cum eu iubesc contururi în apus, apa lovindu-se de pietre, covoarele de frunze, privirea cu care îmbrăţişezi orizontul din vârf de munte.
Alerg pe poteci, tremur pe stâncă, mă ascund în zăpadă. Tu pedalezi şi te arunci în ape termale.
Descoperim împreună. Şi descoperim MAI MULT împreună.

...
Am abandonat maşinile lângă Bixad şi ne-am aventurat pe "crucea albastră" căutând Lacul Sfânta Ana. Pădure şi culori cît vezi cu ochii. Un grup gălăgios şi zgribulit. Un vulcan inactiv care prinsese viaţă cu noi pe poteci. Nici destinaţia tăcută şi îngheţată nu ne rezistă. Oglinda lacului şuieră zgâriată de bucăţi care o străbat şi cenuşa de pe mal ne înghite urmele.

Când plecăm, chipul prinţesei (vezi legenda), pistruiat acum, ne zâmbeşte din tabloul oval.
Mergem să-i vizităm fratele, Tinovul Mohoş. Încerc să-mi imaginez cum e când plouă acolo...nu ca anul acesta, fără apă din iulie. Cum e când roua cerului mănâncă libelule şi muşchiul înghite animale mari. Cum arată întreaga clepsidră de 40 de metri. Privesc prin ochiul de apă şi mă înclin în faţa uriaşului cu pielea moale, merişor, nebunele şi mesteceni pitici.
Simt nevoia să păşesc cu grijă, chiar daca nu mi-e frică să mă scufund. M-am înecat deja în atmosfera locului şi timpul a tăcut.

Nici nu ştiu când se destramă vraja şi, din nou pe potecă, un mistreţ ne aminteşte că acolo suntem în oraşul lui. În sfârşit ceva ce nu ne aparţine...

Întoarcerea la maşini e mai scurtă decât aş fi vrut. Un tobogan de frunze şi dorinţe pentru anul nou.
...

Trailer-ul se încheie astfel: 
- regizor CovAlpin
- scenografie Muntele Ciomatu
- personaje principale Lacul Sfânta Ana, Tinovul Mohoş, Băile Bixad
- figuranţi CPNT-işti visând la gulaşul ce aşteaptă aburind

Concluzie: Locuieşti în Covasna şi nu ştii cu ce să-ţi potoleşti setea?
Bea COVAL...pin!
Efecte terapeutice: reface flora naturală, tonusul muscular şi binedispune!
Contraindicaţii: se recomandă evitarea produsului celor cu intoleranţă la aer curat, natură necontaminată şi adrenalină.
Doza ti-o alegi singur!
Cand nu îţi este la îndemână, poţi întreba şi de varianta braşoveană a produsului: CPNT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu